Biztosítás, befektetés

Panaszkezelés

Amennyiben cégünk magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panasza van, az alábbi módokon tehet bejelentést.



Küldés

Az Amblen Alkusz panaszkezelési szabályzatát itt tudja letölteni.

További bejelentési lehetőségek

Az online lehetőségeken kívül természetesen levélben, telefonon vagy személyesen is bejelentheti panaszát.

Telefonon

Normál nyitva tartási időben illetve csütörtökön 8.00-20.00-ig Sóti Márta +36 30 225-3399

Személyesen

Normál nyitva tartási időben 1071 Budapest, Damjanich utca 51. Így talál el hozzánk!

Levélben

Amblen Biztosítási Alkusz Kft. 1071 Budapest, Damjanich utca 51. panasz@amblen.hu

legyen ön is az ügyfelünk

Csak küldje el nekünk telefonszámát a következő formátumban: +36201234567, és mi rövid időn belül visszahívjuk.

Küldés